Deel deze pagina

Gemeente Gemeente Keerbergen

Maak een afspraak

De gemeentelijke diensten zijn enkel na afspraak bereikbaar. Kies in de lijst onderaan de pagina waarvoor je wenst langs te komen en kies het tijdstip dat je het beste uitkomt.

Kom je voor een 1ste aanmelding na aankomst vanuit het buitenland en u heeft GEEN Belgische nationaliteit? Boek dan NIET zelf een afspraak in. Neem telefonisch contact op met de dienst burgerzaken op het nummer 015 50 90 55. Dan zoeken zij samen met jullie een geschikt moment om alles in orde te brengen.

Voor een aantal zaken dien je echter geen afspraak te maken, maar kan je tijdens de openingsuren aan het onthaal terecht:

  • Het afhalen van identiteitskaarten (e-ID)/ kids-IDs/ verblijfskaart, rijbewijzen, reispaspoorten, reistoelating minderjarigen, aangevraagde documenten, stickers ‘geen reclame’, stratenplan 
  • Het afhalen of resetten van je pin/pukcode
  • Het afgeven van documenten
  • Het aanmelden bij EcoWerf
  • Het aankopen van Keerbergenbons
  • Adreswijziging na bezoek wijkagent
  • Algemene informatie en infobrochures

Kan je in onderstaande lijst niet vinden waarvoor je wil langskomen, neem dan contact op met de desbetreffende dienst om een afspraak in te plannen. 

Wist je dat je veel attesten, uittreksels en aanvragen zelf kan regelen vanuit je luie zetel? Kijk zeker eens bij het e-loket!