Deel deze pagina

Gemeente Gemeente Keerbergen

Nieuwe openingsuren én werken op afspraak vanaf 01/02/2020

Gepubliceerd op  vr 10 jan 2020
Vanaf 01/02/2020 veranderen de openingsuren van het gemeentehuis en zal er de mogelijkheid zijn om een afspraak te maken met de gemeentelijke en OCMW-diensten. Daarnaast zal je voor verschillende zaken aan het onthaal terechtkunnen, dat bredere openingsuren zal hebben.

Bij het onthaal kan je zonder afspraak terecht voor: 

  • Het afhalen van rijbewijzen, reispaspoorten, aangevraagde documenten, stickers ‘geen reclame’, stratenplan
  • Het afgeven van documenten
  • Het aanvragen van een containerparkkaart en de activatie van DIFTAR
  • Het aankopen van compostbakken ed.
  • Het aankopen van Keerbergenbons
  • Algemene informatie en infobrochures

Vanaf 20/01/2020 kan je via www.keerbergen.be/afspraak een afspraak bij de verschillende
diensten vastleggen. Hulp nodig? Contacteer dan onze baliemedewerkers 
via 015 50 90 90 of onthaal@keerbergen.be.

 

Openingsuren diensten (*):

  voormiddag  namiddag  avond
maandag 09.00-12.00 u  OP AFSPRAAK   
dinsdag  OP AFSPRAAK  OP AFSPRAAK  17.30-19.30 u
woensdag 09.00-12.00 u  OP AFSPRAAK   
donderdag  OP AFSPRAAK  OP AFSPRAAK   
vrijdag 09.00-12.00 u     

(*) afwijkingen per dienst mogelijk

 

Openingsuren onthaal:

  voormiddag  namiddag  avond
maandag 09.00-12.00 u  14.00-16.30 u   
dinsdag  09.00-12.00 u  14.00-16.30 u  17.30-19.30 u
woensdag 09.00-12.00 u  14.00-16.30 u   
donderdag  09.00-12.00 u  14.00-16.30 u   
vrijdag 09.00-12.00 u     

Opgelet: Het onthaal en de diensten zullen enkel nog via de hoofdingang (kant Gemeenteplein) toegankelijk zijn.